אז איך מקבלים ביטקוין בעסק שלי?​

עסקים פיזיים

אם ברצונכם לאפשר קנייה בביטקוין אך לקבל שקלים לחשבון הבנק שלכם, אתם יכולים לעשות זאת בעזרת אחת מחברות הסליקה שפועלות בתחום. אם אתם רוצים לשמור את הביטקוין שקבלתם ולא להמיר מיד לשקלים, אתם יכולים לעשות זאת ללא חברת סליקה, על ידי פתיחת ארנק ביטקוין וקבלת התשלום ישירות אליו. חלק מחברות הסליקה מציעות גם פתרון ביניים שמאפשר להמיר חלק מהסכום מיידית לשקלים וחלק לשמור כביטקוין.

עסקים מקוונים

בדומה לעסקים פיזיים תוכלו להשתמש בשירותי אחת מחברות הסליקה או לפתוח ארנק ביטקוין ולקבל את התשלום אליו ישירות. בנוסף, ישנן חברות שמציעות כפתור שניתן להטמיע באתר. הכפתור יאפשר לכם לקבל תשלומים בביטקוין מהאתר ישירות לכתובת ביטקוין, או לחשבון בזירת המסחר. יש לציין גם שקיימות פלטפורמות למכירת תוכן דיגיטלי בביטקוין.

מיסים

נושא הביטקוין הוא נושא חדש והרגולציה שלו נמצאת רק בראשית דרכה. איגוד הביטקוין הישראלי ממליץ לעקוב אחרי התקדמות החקיקה בנושא ובכל מקרה להתייעץ עם רואה חשבון או יועץ מס טרם קבלת ביטקוין בעסק.

פירסום

עתה, כאשר התחלתם לקבל ביטקוין בעסק שלכם, נפתחות בפניכם אפשריות חדשות לפרסום:

1. אתם יכולים להוסיף את עצמכם לרשימת העסקים בישראל שמקבלים ביטקוין.
2. אתם יכולים להצטרף לקבוצות הפייסבוק "ביטקוין ישראלי" ו-"ביטקוין בעסקים" ולספר שם על העסק שלכם.
3. אתם יכולים להוסיף את עצמכם לאתרים כמו Coinmap או Mappedly.

חברות הפועלות בתחום

סליקה: Bits of Gold , Bitgo, Coin Commerce
כפתור שניתן להטמיע באתר: Bit2c
תוכן דיגיטלי: Coinlock

צריכים עוד עזרה?

אם אתם עדיין מתלבטים לגבי האופציות השונות, אתם יכולים להתייעץ גם בבעלי עסקים שכבר מקבלים ביטקוין בקבוצת הפייסבוק "ביטקוין בעסקים".