מתמודדים לועד מנהל – בחירות 2014

להשתתפות בבחירות יש לבדוק מייל (חברי האיגוד בלבד). פרטים נוספים ניתן למצוא כאן. בכל שאלה או תקלה נא ליצור קשר, או בדואר אלקטרוני לכתובת [email protected]. סדר המתמודדים מוצג באופן אקראי ומשתנה כל יום.


יקיר רטנר


LIBERTE ליברטה


גיתי פרידמן זך

Gitai Zach

לינקדאין: il.linkedin.com/in/gitaizakh
פייסבוק: https://www.facebook.com/gitay.zach
טוויטר: @gitai_z


גיתי זך, 32 נשוי +1 , למדתי משפטים ו'ממשל ופוליטיקה', אני עו״ד בהכשרתי.
עוסק בפיתוח עיסקי ונוכחות ברשת בעזרת רשתות חברתיות לפרנסתי ושאר הזמן ביטקוין.
הכרתי את ביטקוין באמצע 2012 לראשונה, דרך חבר.
מעל שנה אני מקדיש את מירב זמני לביטקוין על רבדיו, אני מתנדב בביטקוין, שואף להתפרנס מביטקוין, משקיע בביטקוין, יוזם בביטקוין ומטיף חדשנות, ביטקוין.
החלטתי להגיש מועמדות מתוך רצון למנף את העשייה הרבה גם למסלולים ״מוסדיים יותר״, אנחנו חיים בעולם ממסדי ואני רואה לנכון לטפח ולחזק גם את הפן הזה של הקהילה על מנת למקסם את אופן הבשורה שאנו מביאים איתנו, טכנולוגית, כלכלית, ממסדית, מחשבתית.
אני מביא איתי גישה של הבנת יכולות טכנולוגיות גם ללא כתיבת קוד, סבלנות ורצון לעזור, גישה של יש מקום לכולם ותהיו יצירתיים, פחות לשפוט יותר להקשיב ולהסביר.
החזון שלי לגבי ביטקוין הוא…
אני אשאף במסגרת האיגוד להביא להכרה ולתמיכה ככל שצריך ויתאפשר בכל העוסקים והמפתחים פרוייקטים ומיזמים בתחום, אני מאמין שהכרה כזו תביא גם לשימוש נרחב במטבע בעל יכולות של ביטקוין.
אנו נשאף לקידום ונמשיך לייצר ערך בינינו לבין עצמנו ולבין הסובבים אותנו על ידי שיתוף הידע, היכרות ופעילויות שונות.


מני רוזנפלד


בעל תואר שני במתמטיקה ממכון ויצמן עם התמחות בלמידה חישובית. עבדתי בעבר בפיתוח אלגוריתמים לניתוח אתר אינטרנט.

פעיל בביטקוין מאז מרץ 2011. ביצעתי מחקרים אלגוריתמיים ועסקתי בקידום ביטקוין בארץ (בין היתר הקמתי את שירות ההמרות "ביטקויל", וארגנתי מפגשים וכנסים).

אני מאמין שהזמן משחק לטובת ביטקוין והוא יצליח כשהוא יהיה משעמם; כשכבר לא יהיה הייפ תקשורתי שמלבה התלהבות מצד אחד, ומבטים תמוהים ורתיעה מהלא-נודע מצד שני; אלא שפשוט אנשים ישתמשו בביטקוין (ובטכנולוגיות דומות) כי זה הפיתרון הכי נכון ויעיל.

תפקיד האיגוד מבחינתי הוא ללוות את התהליך, ולעשות את כל אותם דברים שיחידים ועסקים לא יעשו; זאת במטרה לדאוג לכך שלכל אזרחי ישראל יהיה ידע בסיסי מדויק לגבי ביטקוין, ודרכים קלות ללמוד עוד ככל העולה על רוחם. בכלל זה גם לוודא שלבעלי סמכות ברשויות יהיו הכלים כדי לקבל החלטות מושכלות לגבי התייחסות המדינה לתחום.

בשנה האחרונה הקדשתי את הרוב המכריע של זמני לעבודה התנדבותית לקידום ביטקוין במסגרת האיגוד, ואני מתכנן להמשיך כך אם אבחר.


אלכס כהן


אני עובד בתחום הביטקוין בשנתיים האחרונות במשרה חלקית. שמעתי לראשונה על ביטקוין ממני רוזנפלד, חבר טוב שהכרתי מהשירות הצבאי. לאחר השירות שמרנו על קשר פושר אך הוא עדיין הועיל בטובו לספר לי על ביטקוין בתחילת דרכו. לצערי לא רכשתי את המטבע כשהוא היה בערך יחסית נמוך.

אני מהנדס תעשייה וניהול בהתמחות מערכות מידע מהטכניון. סיימתי את התואר במרץ 2013 ומאז עבדתי במשרה בהטמעת מערכות מידע SAP בבית חולים בנהריה. לאחר חודשיים עזבתי את המשרה כדי לעבוד עבור מני, יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי והחבר שלי מהצבא, עבור תנאי שכר משופרים בהשוואה למשרה הזו.

מאז ששמעתי לראשונה על ביטקוין ממני, אני אהבתי ואוהב את ההשקפה הכלכלית שביטקוין עומד מאחוריה. קרי, כלכלה חדשה שבה אין ריכוזיות כוח בגוף אחד, דבר שיוצר בהכרח מוקד כוח לשלטון ובסופו של דבר גם לשחיתות. ביטקוין בהיותו מבוזר אינו בעל תכונה זו, וכמובן יש תכונות רבות נוספות לשימוש בביטקוין במקום מטבעות פיאט.

אני מגיש מועמדות כי אני מאמין שאני יכול לחולל שינוי והתקדמות בנושא הביטקוין בארץ. אני רוצה להיות חבר בדירקטוריון כי אני רוצה להביא שינוי והשפעה לטובת קהילת הביטקוין בארץ בפרט וכלל הציבור ככלל.

אני מביא איתי אמבציה, כוח רצון ואמונה בלב שלם שאני יכול ורוצה לתרום מזמני כדי לפתח את הביטקוין בארץ בכל המובנים. היות ואני מהנדס תעשייה וניהול בעל ידע במערכות מידע, אני מאמין שאני יכול , לתרום רבות לאיגוד בתחומי השיווק, ניהול, אסטרטגיה עסקית, תכנות ותמיכה באתרי האיגוד ועיצוב גרפי. כלומר כל תחום שרלוונטי לקיום ותחזוקה שוטפת של האיגוד, אני יכול לתרום מהידע שלי.

החזון שלי עבור ביטקוין הוא בסקאלה לוקאלית וגלובלית. בסקאלה המקומית קרי לוקאלית אני מתכוון שמבחינת הביטקוין בארץ תהי רגולציה ידידותית למשתמשי ביטקוין, לקדם את המודעות לקיום הביטקוין בכלל, הנגשת המידע והשימוש בביטקוין לכלל פלחי האוכלוסיה ולא רק
לאוכלוסיה שיש לה נטייה או גישה לטכנולוגיה.

במסגרת עבודתי עבור מני, אני כבר עוזר לו באיגוד. הדרך עוד לפנינו ויש עוד הרבה מה לעשות. הן במישור הממשלתי- רגולציה ידידותית למשתמש, הנגשה של הביטקוין לאוכלוסיות שהן ללא אורינטציה טכנולוגית, פרסום קיום הביטקיון לכשעצמו באוכלוסיה בארץ בכלל, חיזוק קשרים בינלואמיים בקהילה וביצוע שיתופי פעולה עם גופים אחרים בעולם הן מבחינת קשרים גרידא והן מבחינת קשרים עסקיים אפשריים בעתיד.


אלי בז'רנו

Eli Bejerano

בלוג: http://www.startisrael.co.il/article/author/172
אתר אישי: https://www.bit2c.co.il/
לינקדאין: https://www.linkedin.com/pub/eli-bejerano/74/540/6b5
טוויטר: @bit2c
פרטים נוספים: פקס לפניות בכתב: 077-3179246


יזם משותף ומנכ"ל חברת Bit2C בע"מ המפעילה את בורסת הביטקוין של ישראל, חלוצה בפיתוח מנגנונים מול הרגולטור והבנקים ע"מ לאפשר שירותי מסחר בביטקוין. תומך נלהב בביטקוין עם רקע פיננסי וטכנולוגי קודם, מרצה בפני חברות וארגונים, כותב מאמרים ופעיל בפורומים וברשתות החברתיות. רואה באיגוד חלק חשוב ובלתי נפרד מקהילת הביטקוין מתוך הבנה כי דרושה עוד עבודה רבה לחבר את הטכנולוגיה למנגנונים המסורתיים ולזרם המרכזי. מתכוון לגייס את ניסיונו בתחום ולפנות חלק מזמנו ע"מ לקדם את האיגוד בתחומים אלו.


נמרוד גרובר


ביטקוין חלף לידי(טעות חיי) לפני שנתיים וחצי ולפני שנה וחצי נשבתי בקסמיו וכמו הרבה מאיתנו נשאבתי לחלוטין, התחלתי לעזוב בהדרגתיות עיסוקים אחרים וכיום מתעסק כמעט בבלעדיות בביטקוין.
מפעיל חברת חלפנות וכספומט ביטקוין(ביטבוקס בע"מ) ובמקביל מעורב
בעוד מספר פרוייקטים בתחום הביטקוין שאין באפשרותי לפרט עליהם כרגע.
יזמתי את כנס הביטקוין הבינלאומי האחרון והייתי חלק מהצוות ובפרט אחראי על הצד המקצועי דהיינו אג'נדה וסדר יום בשיתוף עם מני ואריאל.
אחד היתרונות שאני רואה את עצמי מסוגל לבטא טמון דווקא בעובדה שאני לא טכנולוג ומרבית הקשרים שלי הם לא מתחום הטכנולוגיה, אני רואה חשיבות גבוהה ביצירת מצב שביטקוין לא יתפס כתחום מסובך ששמור רק לאליטה
טכנולוגית אלא לאדם הפשוט.
בנוסף אני צעיר אמביציוני עם רוח יזמית ותומך נלהב באידאולוגיה ובטכנולוגיה ומאמין שהדרייב הזה שלי יכול לתרום המון. תוכניותי לעבודה באיגוד הם ליזום ולקדם פרוייקטים בתחום, הגברת המודעות לביטקוין ועוד ועוד.

תודה,
נמרוד


נימרוד להבי


חבר בורד בועד הנוכחי
מיזימי הביטקוין הבולטים בארץ, מייסד ומנכ"ל סימפלקס
מעורב בעולם הביטקוין כשנתיים וחצי
מאמין שכמי שעוסק בבק כעיסוק מרכזי מקצועי למעלה משנה יכול להביא לקידום משמעותי בארץ וחיבור משמעותי לקהילה בעולם


ליבי קורן


הצד שלי בבורד יהיה זיהוי פוטנציאל עסקי רלוונטי, חיבור בין גורמים בתעשיה עם גורמים רלוונטים במשק וכל דבר שאוכל לעזור במסגרת קשרי בe&y, או במסגרת יכולותי כעו״ד ורו״ח.


שלום כהן

Shalom Cohen

אתר אישי: HASHWARE.CO.IL
לינקדאין: il.linkedin.com/in/cohenshalom
פייסבוק: https://www.facebook.com/cohen.shalom
פרטים נוספים:


שמי שלום, הכרתי את ביטקוין מיימיו הראשונים מכייון שעסקתי בפרוייקט דומה של כסף אלקטרוני באותה תקופה ומספר שנים קודם להמצאת הביטקוין, בשנים הראשונות של ביטקוין לא ייחסתי חשיבות לקיומו עקב זאת שראיתי בו מתחרה ולא הבנתי איך יצבור ערך, בשנה האחרונה עסקתי במתן שירותים ואספקת ציוד כרייה לביטקוין ומטבעות קריפטו אלטרנטיביים, כאשר נרתמתי לקידום ביטקוין בארץ ובעולם באמצעות פעילויות שונות בעזרת שותפי לחברת HASHWARE מיקאל בוזגלו שחברי הקהילה בודאי כבר שמעו עליהם, בין הפעילויות: הטמעת סליקת תשלומים בעסקים, איסוף תרומות בביטקוין במספר פעילויות, מכירת יצירות אמנות בנושאי ביטקוין בביטקוין הצגתם ועוד…

בעבר עסקתי במתן שירותי IT והייתה בבעלותי חברה לשרותי אינטרנט ושרותים בענן, בהווה אני משמש כיועץ לענייני טכנולוגיה לחברות הזנק, מציאת פתרונות טכנולוגים ויעוץ עסקי בנוסף לתפקידי בחברת HASHWARE חברה העוסקת בתחומים שונים הקשורים לביטקוין לרבות כריית מטבעות קריפטוגרפים כגון ביטקוין.

בתפקידי ארצה לחזק את הקשרים בין חברי הקהילה, לקדם בישראל את ביטקוין וטכנולוגיות מבוזרות,לשפר את קצב הצטרפות החברים לקהילה, להוסיף פעולות להכרות עם קהלים חדשים, לשקול לפתח מרכזי קהילה נוספים בארץ ועוד…


אדן שוחט

Eden Shochat

בלוג: http://aleph.vc/thoughts/
לינקדאין: https://il.linkedin.com/in/edens
טוויטר: @eden


i build stuff, including Aleph, $150MM venture capital fund that's on the lookout for bitcoin opportunities; The Junction, voted #1 startup programs in Israel; face.com, a face recognition platform acquired by Facebook; Aternity, a user experience monitoring tool; and GeekCon, an annual geek weekend gathering.

i have been involved with bitcoin starting early 2012, and have recently been active in: 1. looking for investments, 2. issuing bounties to promote entrepreneurship, 3. co-authoring a paper with head of monetary research in the bank of israel, 4. led a bitcoin thinktank with bankinter, one of the largest banks in spain, 5. worked with bank hapolaim to make them the friendliest bank to bitcoin in israel.

it's clear that the blockchain is a tectonic shift, similar to the internet and open source. i am a firm believer in the integration with the "old" financial worlds, but also that the old world has become less efficient because of regulations and pockets of waste. we can change this together.


רועי גורודיש


החזון שלי הוא צמצום השימוש בהעברות כספים באמצעות המערכת הבנקאית, וחזרה לשיטת "סחר החליפין" (בארטר). עסק יתן מוצרים ושרותים לעובדים של עסקים אחרים ובתמורה, עובדי העסק הראשון יקבלו תמורת עבודתם בו, מוצרים ושרותים בעסקים האחרים. העמדת תקבולי המוכר לרכישות מיידיות של עובדיו, הינה קפיצה מעל ראשי המערכות הבנקאיות ומהווה חסכון עצום.
מדובר על מעין "קבוצת רכישה". ע"י התארגנות הרוכשים והמוכרים, הקבוצה חוסכת את "הרווח היזמי" שגוזרים הבנקים וחברות כרטיסי האשראי. אופרציה זו תשתמש בביטקוין לצורך כך.


רון גרוס


הכרתי את ביטקוין במרץ 2011, ומאז פעלתי בתחום בארץ ובעולם.
יחד עם מני הקמתי את איגוד הביטקוין ב-2013, ומאז פעלתי במסגרתו. הובלתי את תהליך הסדרת הבחירות לאיגוד, ודחפתי לקיום ישיבות דירקטוריון פתוחות ואף מוסרטות.

אני מגיש את מועמדותי כדי לוודא המשכיות נכונה של האיגוד, כדי לתרום כמיטב יכולתי לעשייה בתחום ולוודא שהאיגוד ממשיך את דרכו בצורה נכונה ושקופה.


עמוס מאירי

Amos Meiri

טוויטר: @amosmeiri


Into to Bitcoin 3 years ago while working at eToro.
Founded the ColoredCoins.org and worked on couple of projects related to 2.0.
Currently starting a new 2.0 startup backed by VC's in the US.